dagelijks

Lampiris

Sinds een jaartje zijn we veranderd van gas- en electriciteitsleverancier.

Na wat gegevens ingevuld te hebben op de website van vreg bleek dat Lampiris voor ons het goedkoopst zou zijn. En zo zijn we dus veranderd. De maandelijkse afrekening is wat goedkoper dan bij Electrabel.

Sinds kort zijn we verhuisd en zoals het ook hoort, hebben we de verhuisdocumenten ingevuld en opgestuurd. Dus ik verwachtte vrij snel een brief van Lampiris om te zeggen dat alles in orde was, een afrekening voor het oude adres en een “GO” voor het nieuwe adres.
Deze week kregen we echter een andere brief in de bus. Lampiris zou op de hoogte gebracht zijn door weet ik veel wie dat we hun diensten niet meer gaan gebruiken en dat we bijgevolg van contractbreuk deden en boete moesten betalen…

Dan maar even naar hun klantendienst gebeld. De vrouw zei dat ze alles goed genoteerd had in het dossier en dat we de brief ivm de contractbreuk mogen laten voor wat hij is. Nu, de brief waarin staat dat we het contract willen overzetten naar ons nieuwe adres, is ondertussen al een 10-tal dagen geleden verstuurd. Ok, de post kan al eens aan de trage kant zijn, maar het kan toch niet dat ze die brief nog altijd niet ontvangen hebben? Verloren gegaan zeker?!

Gedurende het kleine jaar dat we bij Lampiris zitten, hebben we al gemerkt dat hun administratie (nog) niet echt op punt staat.
Dan krijg je een brief met de melding dat je vorige rekening nog niet betaald is. Wat uiteraard wel betaald was.
Laatst was er €10 op de factuur bijgekletst omdat ze wat administratief werk gehad hadden om een herinnering te sturen (die ook niet terecht was). En telkens lost het zichzelf wel op. Enfin ja, dat nemen we er dan maar bij. Hopelijk lost het geval zichzelf nu ook op en dat we geen boete moeten betalen… We’ll see!