Eindelijk hebben we een huisje gevonden dat we graag zien én waarvan de huisbaas ons ook graag ziet. (misschien niet letterlijk, maar kom)
Maar nu, de verhuis. Al onze spullen in dozen steken, etiketjes op de dozen plakken, sleuren met meubels, nieuwe dingen uitzoeken, het huis een nieuw likje verf geven, …
Dat zijn eigenlijk allemaal nog leuke dingen die vasthangen aan “verhuizen”. Maar dan heb je nog de paperassen, te beginnen bij de huurwaarborgrekening (zeer belangrijk), maar daarnaast moet je ook nog de verhuis doorgeven aan:
- de gemeente/stad,
- de bank,
- het werk,
- de ziekenkas,
- de internetprovider – Telenet is dat bij ons,
- het bedrijf waarvan je electriciteit en gas afneemt,
- maar ook het bedrijf dat ervoor zorgt dat je stromend water uit je kraan krijgt,
- ….
En waarschijnlijk ben ik nog wel een 10-tal diensten vergeten.
Maar goed, ik kijk al super hard uit naar het moment dat we geïnstalleerd zullen zijn! Hopelijk lukt het al tegen half oktober.