food & drinks, gesponsord

M&M’s

Ja, ik heb een zwak voor M&M’s, zeker voor die met een nootje in (de gele verpakking, that is)
En ja, ik geef het toe… Ik heb een aantal M&M’s gadgets…  En ja, ik heb al mijn persoonlijke M&M’s laten maken!

Net omdat ik zo verzot ben op M&M’s was ik aangenaam verrast om de banner te zien op m’n blog.
Het is niet zomaar een actie van M&M’s maar ineens de meest grootschalige campagne die M&M’s ooit lanceerde! #W00t!

Naar aanleiding van het WK, zullen deze overheerlijke snoepjes tijdelijk verkrijgbaar zijn in de kleuren van de Belgische vlag!

Nu even serieus, iedereen weet al hoe lekker M&M’s wel zijn!

M&M’s zet zich in voor het goede doel, meer bepaald voor SOS Kinderdorpen.
Om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel, zijn er  13 “special editions” van de M-BALL (de bal die je tegenwoordig krijgt bij aankoop van m&m’s). Deze zijn gesigneerd door de volgende bekende Vlamingen en Walen: Das Pop, Gabriel Rios, Jacques Mercier, Joke van de Velde, Kim Gevaert, Lucas Van Den Eynde, Marijke Pinoy, spelers van RSC Anderlecht, Ronny Mosuse, Sean Dhondt, spelers van Standard Luik, Véronique De Kock en Vincent Kompany. Alle filmpjes vind je terug op het YouTube kanaal van M&M’s!

De gesigneerde ballen worden ten voordele van SOS Kinderdorpen geveild via eBay. Steun de organisatie SOS Kinderdorpen en bied op jouw favoriete bal (bieden kan nog tot 5 juni)!